8 způsobů, jak mít ploché břicho bez diety a cvičení

Jak mít ploché břicho
Zdroj: Shutterstock.com

Některé věci se zdají být příliš jednoduché na to, aby byly pravdou. Od teď se však už nebudete muset zatěžovat ani cvičením. Pokud totiž budete dodržet těchto osm bodů, ploché bříško vás rozhodně nemine.

1. Správné držení těla

„Narovnejte se a vaše postava bude vypadat o mnohem líp,“radí trenérka televizního pořadu The Biggest Loser, Kim Lyons. Když totiž budete držet správně tělo, bude to mít skvělý vliv na břišní svalstvo. A jak na to nezapomínat? Pomohou například poznámkové lístečky umístěné na místech, kde se pohybujete nejčastěji.

2. Dodržujte pitný režim

Základem je dodržovat pravidelný přísun tekutin. Podle Lyons nedostatek pitného režimu takzvaně hromadí vodu v těle, a to způsobuje nadbytečná kila. Proto se doporučuje vypít denně alespoň šest až osm sklenic vody či dalších nápojů.

3. Choďte pravidelně na WC

Chodit pravidelně na toaletu! Ano, většina žen se tomuto citlivému tématu dost vyhýbá, ale bez něho skutečně opět nedocílíte hubeného bříška. Jak říká odbornice z oblasti porodnictví a gynekologie Judith Reichman, ženy dokážou snadno podlehnout věčnému spěchu a napětí, a přitom ignorují nutkání potřeby dojít si na záchod. To však nevede k ničemu dobrému, protože pokud odmítáte přirozené signály mozku, může vás potkat zácpa. A to není nic příjemného.

4. Jak mít ploché břicho? Jezte střídmě!

Namísto hltání každého jídla, se soustřeďte na to, abyste každé sousto rozkousali alespoň desetkrát, než ho spolknete. Tělo totiž potřebuje čas na to, aby se kousky jídla dostaly správným způsobem do žaludku a střev. Tímto stylem stravování předejdete nepříjemným zažívacím potížím. Navíc pokud jíte moc rychle, polykáte zároveň hodně vzduchu, a proto se vám nafukuje břicho.

5. Nezapomeňte na probiotika

Zařaďte do svého jídelníčku potraviny s obsahem probiotik. Pomohou vám zhubnout a navíc uděláte i něco pro svoje zdraví. Odborník na výživu Johny Bowden radí jíst jogurty, kimchi, kyselé zelí, podmáslí nebo další potraviny, co obsahují alespoň padesát miligramů probiotik.

6. Chůzí ke zdraví

Věnujte každý den půl hodiny krátké procházce. Nejenže vám to prospěje, ale zároveň tím podpoříte svůj metabolismus a budete tak mnohem efektivněji spalovat přebytečné tuky v pase.

7. Přestaňte žvýkat

Možná pro vás bude novinkou, že i kvůli žvýkačkám nemusíte dopnout svoje oblíbené džíny. Při žvýkání tělo přijímá mnohem více vzduchu, a tak se může břicho nafukovat. Co tedy dělat? Je to prosté, vyměňte žvýkačky za mentolky.

8. Dejte si relax

Při vyčerpání tělo více produkuje steroidy a stresové hormony, a to negativně ovlivňuje celý trávící systém. Jak říká doktorka Reichman, opět vás může doprovázet nepříjemná zácpa. A aby toho nebylo málo, věčný stres produkuje hormon kortizol, který napomáhá ukládání tuků. Proto si ke zmírnění těchto rizik najděte denně chvilku na klidné relaxování.

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Kateřina Pavlicová
Narodila se roku 1994, chodila na Základní školu K. V. Raise, nyní studuje na škole Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická. Do redakce Topzine.cz nastoupila v březnu roku 2012, píše pro rubriku Zdraví a sex.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


Zadejte, prosím, znaky z obrázku do textového pole a pak odešlete komentář.

Prosím opište znaky z obrázku

*